21.00

Hej, jag suger på det här med rubriker så det får ni stå ut med.
Skoldagen var som en vanlig måndag, trög!
Nu ikväll har jag läst lite på geografiprovet och finska förör, och sedan vaar jag ut och cyklade en sväng!
När jag kom hem från skolan hade mina converse äntligen kommit. Jag ville ha ett par lite annorlunda eftersom
alla typ ha likadanna. ;) Imorgon efter skolan stiger jag av i stann och chillar med Sanna på stan i 1h och sedan
går jag till frissan, vet inte hur jag skall klippa mig men antar att jag bara klipper topparna!
Efter frissan har vi "avslutning" med skidgruppen så vi går och bowlar & äter pizza (:
Jag borde fixa bloggen någon dag då jag har tid, men kommentera gärna vad ni vill se!






det kallas att bjuda på sig själv.

/ becca


Kommentarer
Postat av: Emma B

Di va jättefina, o ingen har ju likadanna :D

2011-04-12 @ 15:04:40
Postat av: Anonym

jag skulle jätte gärna vilja se outfit bilder!:)

jätte fin blogg annars läser den varje dag :) <33

2011-04-14 @ 14:05:27
Postat av: Anonym

jag skulle jätte gärna vilja se outfit bilder!:)

jätte fin blogg annars läser den varje dag :) <33

2011-04-14 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0