Glad Påsk!

Glad Påsk alla! Själv är jag hos min mommo, för hon ska flytta så vi e här och "städar"!
Förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar men, jag har haft fullt upp med annat, på torsdagen hade vi ju
finskaprov som faktiskt gick bättre än förväntat och efter skolan åkte jag till stan med Fanny!
Ska föröska lägga upp bilder på vad jag fick hem med mig någongång men min ena ring "braka" första gången
jag sku använda den, men jag tänker far till JC och klaga fast de stod att de int e garanti på smycken!
Igår gjorde jag samma som idag, var hos min mommo! Ikväll åker vi till Maddes för att fira påsken med
hennes familj och troligtvis planera nästa vinters resa ( vi brukar åka med dem på t.ex. sportlovet) (:
Tar med kameran, det är ju en annan sak om jag tar några bilder men jag ska föröska!
Nu blev det här ett långt inlägg men jag tog igen det jag inte har bloggat de två senaste dagarna!



jag får sommarkänsla av den här bilder, vet inte varför men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0