Hos Fanny!

Hej! Nu sitter jag hos Fanny med Jannica, vi kom just hit från mig! Jannica håller på att testa Fannys en massa kläder :) Förlåt för att jag int blogga igår men jag var och klippte mig och sen hade vi bowling med skidarna och sedan pizza på rax! Bloggar på Fannys Ipad nu, de märks att jag inte e riktigt van för jag bara skriver fel hela tiden... Geografi provet gick väl inte perfekt men ganska bra iallafall ;) Jag har inte kommit underfund med hur man laddar upp bilder här, men jag lovar att ladda upp några bilder i nästa inlägg! Nu måst ni kommentera vad ni vill se för annars vet jag int vad jag ska blogg om, de e ju int så roligt att läs om vad jag ha gjort varje dag... / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0