Igår.

Hejsan!

Igår på Sannas och Elins "kalas" var det jätte roligt, vi såg på film, fick god mat och hade vår eviga "russinstafett"! Det var ju somsagt natur som tema så man skulle klä ut sig till nått med nature så jag var skogshuggare. :) Kommer nog bilder hur jag såg ut! Efter "kalaset" kom sötaste Madde hit över natten
och idag har vi varit i kyrkan ( madde skulle ha ett skribanamn), varit och springit, solat och ätit glass och sist men inte minst så var vi på träning till botniahallen. <3 Här kommer några bilder från igår.


jag som skogshuggare, hade äver en borrmaskin och en mototsåg.


madde


milon & velle

jag har bara suddiga bilder på resten men, jag skall föröska se om jag hittar någon fin och normal på
födelsedagsbarnen! :)

Nu tar jaag natten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0