SOMMARLOV!

Jag har bara njutit av att vi har fått sommarlov så därför har jag inte bloggat! Jag är nog nöjd med betyget och vädret är det ju inte fel på heller. De senaste dagarna har jag tränat, tävlat, varit med kompisarna, simmat, solat och bara njutit. Idag cyklade jag iväg mot brändö klockan 11 för att vara med vera och lina&lycke, vi hade vattenkrig och cyklade iväg till smulterö och solade och simmade! :) Sedan åkte lina och lycke hem då vi åt och sedan åkte jag och vera och simmade igen med rasse och alex! Imorgon ska jag funktionera på nice run och sedan och simma med friidrotts gänget. Jag har inte lagt in bilderna från skolavslutningen. Men jag ska väl hinna med det någon dag. Kommer inte blogga så mycket på sommarlovet som ni kanske redan har sett! :)

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0