6-1

Som de flesta kanske vet så vann Finland hockey VM igår mot Sverige. Bra jobbat! Skolan var väl helt okej idag med stafettkarnevalsträning och 3x textil. På kvällen har jag läst på matteprovet och varit på kalas till mina kusiner. Imorgon är det tisdag och den tråkigaste dagen på veckan men snart är det ju stafettkarnevalen och det är flera mega ++++++! Kommer bli jå såååå roligt. Håller ju somsagt på med en header men det har krånglat lite så ska väl nog få den klar nångång iallafall. Imorgon kanske jag bloggar får se om jag hinner/ årkar när jag har läst på provet och säkert varit på en länk! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg :)

2011-05-17 @ 13:46:54
URL: http://looissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0