Tillbaka (:

Hej! Nu är jag tillbaka här, min blogg har "jöcklat" så det har inte gått att blogga!
Igår var jag på torget med trevliga människor senare på kvällen var jag och tränade och så firade vi min pappa.
Vappen firades med familjen och Karlssons, riktigt nice! Jag har nog en massa bilder, men ni kan kika in ---->
www.liimargareta.blogg.se  där finns många bilder från kvällen! Idag hade vi matte, bildkonstförhör, stafettkarnevaltsträning och 3x textil! Ikväll har jag läst på prov och varit på terrängcupen! (:
Nu är det bara 5 veckor kvar av skolan, så skönt! Och att stafettkarnevalen närmar sig gör det inte sämre!
Nu ska jag äta lite smått och sedan går ja goch sover. Vi har temavecka i skolan och imorgon är det pyjamas
antar att jag tar mjukiskläder eller pyjamasbyxorn!

Ha det bäst kompisar!♥

 
ringarna jag köpte i stan för en stund sen.


Kommentarer
Postat av: MEPS

snygga ringar :)

2011-05-03 @ 19:57:47
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0